مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-11اقتصادي

املاک تصرفی بخش خصوصی کارخانه پوشش به نفع دولت برگشت داده شد


نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: ملک و املاک کارخانه پوشش که بیش از 20 سال تحت تصرف بخش نااهل خصوصی بود به نفع دولت برگشت داده شد و با قدرت و قوت احیای دوباره این کارخانه در دستورکار قرار گرفت.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام گفت: ملک و املاک کارخانه پوشش که بیش از 20 سال تحت تصرف بخش نااهل خصوصی بود به نفع دولت برگشت داده شد و با قدرت و قوت احیای دوباره این کارخانه در دستورکار قرار گرفت.

سیدعلی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های استان گیلان از جمله کشاورزی و صنعت اظهار کرد: کشاورزی گیلان به دلیل سازوکارهای لازم برای بهره برداری از فرصت ها باید بیش از این مورد توجه قرار می گرفت تا زمینه اشتغال و درآمد پایدار را برای مردم این استان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اولویت های در نظر گرفته شده برای گیلان از جمله کشاورزی و صنعت افزود: سازوکار لازم برای بهره برداری از فرصت ها در استان گیلان وجود دارد و می توان با مشورت متخصصین و نیروهای اجرایی برای رسیدن به شرایط مطلوب تلاش کرد.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمین کشاورزی و تولید برنج و شلتوک به عنوان محصولی استراتژیک در گیلان وجود دارد که می بایست ظرفیت بالای اشتغال را در استان به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

املاک تصرفی بخش خصوصی کارخانه پوشش به نفع دولت برگشت داده شد

املاک تصرفی بخش خصوصی کارخانه پوشش به نفع دولت برگشت داده شد